L’actu, que tuvo llugar nel Conseyu de Mocedá de Xixón, entamó coles pallabres del presidente Inaciu Galán que faló de la importancia de tener un espaciu pa la lliteratura n’asturianu: “Faimos muncha ilusión poder ufrir a la sociedá esta biblioteca que ye un vieyu proyectu d’Iniciativa pol Asturianu pa da-y visibilidá a la creación lliteraria n’asturianu. Facémoslo gracies a les donaciones de socios, editoriales y otres entidaes que mos fueron donando llibros a lo llargu de los cinco años d’actividá de la organización”.

Depués fíxose una llectura de poemes, onde escritores como Diego Solís, Sabel Tuñón o Xuan Porta recitaron dalgunes creaciones que foron bien recibíes per una audiencia ansiosa de lliteratura, que namás acabar l’actu yá acudió a la secretaría de la entidá a facese con dalgunos llibros.

Per otru llau esi mesmu día, Iniciativa pol Asturianu entamara una campaña cola que los nuevos socios van poder escoyer ente cuatro llibros de los dedicaos a autores de la Selmana de les les Lletres Asturianes cola opción d’unvialos a un colexu o institutu y difundir asina la nuesa lliteratura.

Nun principiu, l’horariu d’empréstamu ye namás los llunes de 19 a 21 hores, pero la organización espera dir ampliándolu a más díes en función d’una demanda que paez tar medrando nestos díes postreros a la presentación. Pueden garrar llibros tanto socios como non-socios, con un máximu de tres obres y por un plazu de quinces díes.