Nestes feches son munches les formaciones que mos llamen pa falar del so programa electorales al rodiu de les midíes de política llingüística. Delles destes fuercies lleven la promesa de trabayar pola oficialidá del idioma nel so programa y ye un fechu a reconocer y aplaudir.

 

Sicasí, esti sofitu programáticu ha tener consecuencies na so organización interna. Nun pue ser namás un adornu que xustifiquel so inclín asturianista. Una organización que sofita lasturianu tien dusar lasturianu nel so día a día. Los represenantes de la formación han usar lasturianu cuando falen colos medios, con normalidá, la so páxina web, les sos redes sociales Ha cuidase que la militancia se forme nel usu del asturianu.

 

Esta ye la coherencia interna de la que siempres-yos falamos nestos conceyos. Pidimos-yos simplemente que llean el so programa y tomen les midíes necesaries pa que se cumpla dientro de la so organización. Imaxinái un partíu que lleva nel so programa un plan de reciclaxe pAsturies y que dempués nun separta los residuos nes oficines de la so formación. Col asturianu ye igual, poner en marcha esta coherencia significaría más seguridá nos sos compromisos a la hora de dir a votar.

 

La oficialidá del asturianu ye una causa pendiente que ta cada vegada más cerca de solucionase, tamos seguros. El consensu ye cada añu mayor y les resistencies, siempres nes élites de dalgunos partíos, van valtándose pasu ente pasu. Laplicación de la oficialidá dientro de les formaciones que la defenden, demostraría a los que tovía puedan tener duldes, que nun xenera nengún tipu de conflictu nuna sociedá democrática.