Oxetivos

  1. Movilizar a la sociedá asturiana pol futuru del idioma, dándo-y visibilidá al conflictu llingüísticu.
  2. Recuperar pal asturianu l’espaciu central como llingua común de toles persones d’Asturies y de tol dominiu llingüísticu asturlleonés.
  3. Afalar y collaborar con campañes de normalización llingüística.
  4. Vixilar el cumplimientu de la llexislación llingüística vixente, defendiendo los drechos de los falantes a los que se-yos nieguen.
  5. Trabayar pa la oficialización de tol corpus toponímicu tradicional asturianu, vixilando’l so usu per parte d’instituciones y empreses.
  6. Controlar el cumplimientu de les polítiques llingüístiques comprometíes, asina como afalar mayores graos de compromisu llingüísticu per parte de les insituciones y otres entidaes.
  7. Afalar la collaboración ente organizaciones de tol dominiu llingüísticu pa xenerar una conciencia ciudadana sobre la unidá del idioma y trabayar p’algamar oxetivos comunes.
  8. Internacionalizar la conocencia del idioma y del conflictu llingüísticu, al traviés d’acciones culturales y de la denuncia énte los organismos estatales ya internacionales de la situación irregular que viven los ciudadanos asturianos no que cinca a la cuestión llingüística. Amás de trabayar con otres comunidaes llingüístiques con situaciones asemeyaes en cualesquier llugar del mundu.
  9. Afalar una reconocencia absoluta del asturianu como llingua oficial en tol territoriu asturianu, y xunto col eonaviegu o a fala na fastera correspondiente, amás de collaborar pa qu’esta reconocencia s’algame tamién nel restu de territorios onde l’asturianu ye llingua propia.
  10. Reclamar un estatus xurídicu d’oficialidá pal asturianu dientro de los organismos europeos.