L'IES Rosario Acuña de Xixón presiona a una familia pa que’l so fíu nun siga en Llingua Asturiana en Bachilleratu

Un cursu más dende Iniciativa pol Asturianu siguimos recibiendo denuncies de families que dan lluz sobre les práctiques illegales qu'entá esisten en dellos centros educativos d'Asturies y qu'amenorguen la presencia de l'asignatura d'asturianu.

Nesta ocasión, una familia de Xixón ta acabante avisanos de les presiones recibíes dende la xefatura d'estudios del IES Rosario Acuña pa que'l so fíu nun se matriculare na asignatura de Llingua Asturiana, que'l rapaz lleva tol procesu educativu cursando.

La familia recibió una llamada presionando pa que nun se matriculare al menor, al ser el so fíu, según el centru, l'únicu alumnu matriculáu na asignatura en bachilleratu, presionando pa que cambiare la so elección.

Recibida la denuncia n'Iniciativa pol Asturianu asesoremos a la familia sobre la normativa vixente, y tres informar al centru y dar avisu de que s'interpondría una denuncia, el centru a la fin almite la matriculación del alumnu.

Dende Iniciativa pol Asturianu queremos denunciar esti fechu como un verdaderu ataque al drechu de les families y l'alumnáu a poder cursar l'asignatura Llingua Asturiana en tolos niveles educativos. Recordamos a les families que pasen per procesos asemeyaos a esti, que munches vegaes nun denuncien, que ye importante dalos a conocer y que tienen drechu a que los sos fíos estudien asturianu en tolo niveles.

Dende Iniciativa pol Asturianu denuncianos esti nuevu casu de represión llingüística y denunciamos otra vuelta les condiciones nes que s'atopa l'asignatura de Llingua Asturiana, especialmente en Bachilleratu, onde la Conseyería d'Educación recortó de 4 a 1 hora selmanal l'asignatura, faciendo que garrar l'asignatura suponga tener que garrar otres asignatures complementaries que completen l'horariu. Esiximos a la Conseyería que recupere les cuatro hores nesti nivel y que la inspección faiga'l so trabayu y vixile que nun asocedan casos como'l denunciáu.